piątek, 8 maja 2015

Ania z Zielonego Wzgórza

Pewnie zastanawiacie się czemu czytam tą książkę/ serię ,powiecie przecież, że jest już przestarzała,nudna,napisana starym językiem itp. Mi osobiście spodobała się pierwsza książka o Ani pt. "Ania z Zielonego Wzgórza", choć myślałam,że nie będzie zbytnio ciekawa...i tu właśnie się myliłam! Choć w Polsce została wydana w 1912 roku (!) nadal jest aktualna! Bo przecież pewne wartości nigdy się nie zmienią,jak choćby przyjaźń,miłość... Myśle,że jeżeli zastanawiasz się nad przeczytaniem choć jednej części tej serii- przeczytaj ją,nie zawiedziesz się.          (Mnie ta seria tak wciągnęła,że jestem już przy piątym tomie :) a na półce czekają kolejne :) )

2 komentarze:

  1. Średnio podobała mi się pierwsza część, więc o resztę póki co się nie pokuszę, choć wiadomo.. to jest klasyka ^^
    Obserwuję i życzę powodzenia w blogowaniu!

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi właśnie o dziwo pierwsza część się spodobała ;) dziękuję i wzajemnie :)

    OdpowiedzUsuń