sobota, 9 maja 2015

Zniszcz ten dziennik


Zniszcz ten dziennik to książka,której jesteśmy autorami. Sami decydujemy co będzie na jej kolejnych stronach,możemy dać upust swojej wyobraźni,kreatywności lub...złości ;) możemy przemienić ją w prawdziwe arcydzieło lub obraz nędzy i rozpaczy ;) Ja zdecydowałam się na pierwszy wariant ;) Ponieważ bardzo lubię prace manualne ta książka jest po prostu (jak dla mnie) idealna! Jeżeli chcesz zniszczyć tą książkę-możesz ale jej przesłanie jest inne-bądź kreatywny!!!
Mój dziennik jeszcze nie skończony ;)




Moja ulubiona strona :)

P. S. Piszcie w komentarzach jeśli chcielibyście zobaczyć jeszcze jakieś strony z dziennika ;)

2 komentarze:

  1. O tym dzienniku jest głośno, dużo osób ma, dużo osób go niszczy, ale do mnie to nie przemawia. Nie jestem zwolenniczką tego typu książek

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie pomysł na książkę takiego typu jest dobry,ponieważ można rozwinąć swoją wyobraźnię, zdolności manualne. Na początku też nie byłam do niego optymistycznie nastawiona,ale się przekonałam ;)

    OdpowiedzUsuń