poniedziałek, 11 maja 2015

Szukając Alaski


Dzisiaj w bibliotece natrafiłam na tą książkę :) teraz jest szał na punkcie Johna Greena, widziałam na wielu blogach osoby,które mają cel przeczytać wszystkie jego książki. Ja nawet nie przeczytałam "Gwiazd naszych wina" ,zaczęłam,ale nie skończyłam,ponieważ (niestety) dowiedziałam się jakie jest jej zakończenie... Ale postanowiłam spróbować z tą książką,więc wypożyczyłam ją zanim zrobi to ktoś przede mną :)

P. S. Piszcie w komentarzach czy czytaliście tą książkę i jak Wam się podobała :)


2 komentarze:

  1. Ja przeczytałam "19 razy Katherine" oraz "Gwiazd naszych wina" ( niestety też przed przeczytaniem dowiedziałam się zakończenia :/ ). Ja jakoś nie przekonałam się co do Pana Greena. :/

    kacik-czytelnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja spróbuje sie przekonać,ponieważ "Gwiazd naszych wina" przeczytałam tylko trochę,wiec nie jestem w stanie ocenić jego książek ;)

      Usuń